måndag 25 januari 2010

En vecka senare

Oj, var tog den veckan vägen. Jo, Kursen som jag var ledare på under tisdag och onsdag gick bra. Men vad jag var nervös när jag såg deltagarna komma en efter en. Men vi tog det lungt och så gick en minut i teget och ett tu tre så var de dagarna över. Då gick jag och köpte mig en blomma för jag kände att jag var värd det. Jag var upprymd och stolt över mig själv att jag vågade och tackade jag och genomförde det.
Sedan var jag ledig på torsdagen och det var en lugn dag och så fredag så var det jobb igen. På lördagen så komm mina föräldrar ner för det var dags att prova på att lämna Meme en stund. Vi gjorde ett prov på lördagen och ett på söndagen och det fungerade så det känns jätte skönt att vi kan lämna honom en stund för att göra något på egen hand. det som är bra är att man nu då får automatisk hundvakt så man slår två flugor i en smäll.

Ha det gott Igelkott.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag ler när du skriver att du köpte dig en blomma, helt rätt att känna sig stolt över avklarade utmaningar!
    Annika ( en människa som hittat din sida genom Catrins Min insikt)

    SvaraRadera