onsdag 15 juli 2009

Tiden går fort när man har roligt

Nu var det några dagar sedan jag var inne och skrev på min underbara blogg. Jag har varit ute och fart lite sedan sist och det har varit några dagar med blandade väderlekar och känslor.
I Lördags så åkte vi till Årgäng som ligger i södra värmland ni kan nog räkna ut vad som hände den dagen. Vi skulle titta och spela på travet. Det är lite regn men det slutar nog snart. Ack vad vi bedrog oss. Efter att vi ätit med lite droppar i maten och drickan så började det aatt rägna mer och mer. Sedan stod det som spön i backen. Man tappade helt fokus på det som vi var där för att göra. Spela. Det gick inget vidare för hästarna var det inte som vanligt så det blev lite hipp som happ. På väg hem så var det översvämmningar lite varstans så vi fick ta en omväg hem. Vilken dag. Ösregn och hopp om att vinna stor kovan när man sätter 20 kr vinnare. Jag bara skämta men det gav 55 kr på en häst så det var ju en vinst på 35 kr. Jag har hört att många bäckar små så har man en miljon.
Nog om lördagen. Söndag helt okej väder då var vi runt på en massa badplatser i vänersborg och skulle kolla in vilken som var trevligast. Det fick bli Gaddesanna även om det var en huggorm vid toaletterna. Vi tog även en tur på Halleberg för att se om vi skulle se någon älg men det var för tidigt så vi såg ingen.
Måndag byte av destination. Värmland.
Shopping i Karlstad igår. Rikard köpte tre par byxor och två skjortor. Det är ett kors i taket. Jag hittade ett par skit snygga skor. Bild kommer att komma senare när jag ordnat min kamera. Sedan en tur in på IKEA och där hittade vi många roliga saker och det kommer också att komma bilder senare. Idag slappardag med lite bokläsning och imorgon åker vi vidare till nya äventyr.

Ha det gott Igelkott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar