onsdag 1 juli 2009

Plums

Jag läste min undertext på mig själv idag och jag blev farsinerad av vad jag skrev när jag gjord min blogg.
Jag är verkligen en tjej i mitten av mitt liv och jag har nu kommit en bit på väg med min glogg men nu har en tanke dykt upp i mitt huvud men jag vet inte vad jag ska göra med den. Jag vill skriva så mycket men jag får nog bena upp sakerna lite i taget. Många känner nog mig som en glad och positiv människa men jag är också en stor funderare. Jag kan funder över mycket, så som stor och små ting.
Jag tycker om att komma på olika lösningar på saker. jag vill inte bara ge upp men jag måste få fundera en stund eller någon dag på det.
Jag kan ge ett bra exempel. Jag har ett spel som passar mig väldigt bra Da vinci koden. Där ska man ta sig fram i spelet genom att hitta olika lösningar och sedan kommer man till ett ställe där man ska lösa en kod. Det var några bokstäver som stod och dom skulle man kasta om så att det blev ett ord på engelska. Jag gick ut med Buster och hela rundan så gick jag och provade hur man kunde få ihop de olika bokstäverna. När jag närstan hemma så kom jag på det. Mona Lisa.
Yes, jag hade fått fram det och jag kunde fortsätta.
Detta är en stor del av mig som person kommer någon med en fråga så tar jag till mig den och så kan jag gå och fundera på den och förhoppningsvis så kan jag hjälpa till men ibland så har jag tagit för lång tid på mig så då är redan saken löst men jag blir ändå nöjd för att jag kunde lösa den ändå.
En liten tanke om mig själv idag.

Ha det gott igelkott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar