onsdag 22 juli 2009

Onsdag

Idag har jag vaknat tidigt igen. Jag har en ovana just nu att vakna mellan 4 och 5, det är så frustrerande. Sedan somnar jag om vid 7 och senare så är jag helt död.
Vi tog en långpromenad innan frukosten och då träffade vi flera gamla bekanta som vi inte har sett på ett tag så våran promenad tog nästan 2 timmar. Det är alltid roligt att träffa folk som berikar en liv och ger en en del energi. Så dessa möten idag gjorde att dagen blev bra även om inte vädret har varitdet.
När vi kom hem åt vi och iväg för att äntligen lämna in min mobil så att jag får den fixad så jag kan börja ta kort igen. Jag saknar mina möjligheter att kunna dokumentera vad man gör och att om man ser något vackert eller fult så vill man gärna spara det för framtiden. man vet ju aldrig vad det kan ge.

Parasoll har vi inte hittat någon som vi gillar eller redare sagt så är det foten som vi letar efter men vi hittar nog en snart.

Ha det gott Igelkott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar