torsdag 2 juli 2009

Ny design

Igår fick jag en snilleblixt att ändra på min sida. Jag ville ha lite nya saker som gav mig ny inspiration till att börja skriva igen och hålla den igång. Jag har velat ha en kalender och nu fick jag till en. den får duga för tillfället.
Ett nytt spel ville jag också få till och jag blev jätte glad när jag hittade ett Suduko för det är en favorit som jag älskar att sitta med på kvällarna. När man kommer till åren (41) så måste man hålla hjärnan igång (fniss).
Den nya designen passade verkligen mig just nu jag vill ha mera stilrena saker just nu. Men jag älskar fortfarande rosa.
Sedan var det roligt att hitta en väderinformation för då kan man gå in och titta på hela världen vad dom har för väder och det är ju alltid roligt. Man vet ju aldrig vad man kan få försit att vilja se förnågot resemål och deras väder.

Ha det gott Igelkott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar