torsdag 9 september 2010

Vi blev en familj i Kina

Nu har jag gått och funderat hela dagen på vad jag ska skriva om denna dagen och det är ett virrvarr av känslor som far runt i min kropp. Tankarna som jag har kan jag inte riktigt få ur mig men de kommer nog att komma under den närmaste tiden. Känslorna är både små och stora och de är svåra att delge men det är nog så att några känner nog igen sig och vissa har inte kommit till den känslan än men jag hoppas att ni gör det och då kommer ni att ha era känslor för detta är min berättelse om hur vi har upplevt det.
Idag är det 1 år sedan jag och min man gav oss ut på vår livs resa till Kina för att hämta hem vår son.
Jag kommer ihåg de olika känslor som jag hade den dagen. Ena stunden så var man glad, nästa nervös, orolig, upprymd och förväntansfull.
Iväg kom vi och gud vad nervös jag var när vi klev på planet till Köpenhamn för att sedan flyga vidare till Bejing.

Ha det gott Igelkott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar