tisdag 8 september 2009

En liten paus

Oj, vad det är mycket att fixa. Jag har fixat något varje dag den senaste tiden. Har det inte varit något att inhandla, vilket som är jätte roligt så har det varit att läsa och förkovra sig. Jag känner nu i hela kroppen hur det drar ihop sig inför avresa till mitt livs resa. Jag är så nervös ibland så jag bara ryser över mina tankar. Sedan i nästa stund så känner man att man är helt cool lugn. Sedan är det ju så att man inte har den hela kontrollen och det gör ju också att man blir nervös. Men påsen börjar nu att fyllas och man kan snart knyta ihop den och då är vi på väg.

Sedan så dök det upp en halvrolig sak på mailen igår. Info möte om IT tjänsterna och det måste jag gå på imorgon. Vi får se vad det mötet har att erbjuda.

Ha det gott Igelkott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar