söndag 18 januari 2009

Söndag........



När jag slog upp mina blå i morse så så var det en gnutta snö på marken. Jag fick ett litet smile på läpparna för jag älskar snö. Nu när jag tittar ut så regnar det och det är 9 nyanser av grå.
Jag blir så less.


Det jag då har fått gjort denna dag är att jag har badat min hund och han har blivit så här snygg .......



Läst lite olika bloggar och surfat runt lite. Jag har efter jul blivit it-pedagog på min skola och jag håller på att sätta mig in i vad detta innebär. Jag börjar nu förstå att det är en hel del jag ska lära mig. Nu har jag börjat att komma in i detta med bloggar. JAG BARA ÄLSKAR DET. Det är så att jag har många andra intressen men just nu är det detta som gäller för jag lär mig nya saker hela tiden.


Smile :)

Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar